31. prosince 2014

Mé novoroční přání a předsevzetí

Ahojda!:)

Vítám vás u nového článku. Při bouchání různých rachejtlí a petard sem se rozhodla že vám napíšu mé novoroční přání a předsevzetí. Jdeme na to!:)

Přání

Mé přání, kromě toho abychom byli všichni zdraví a v pořádku je abych si našla nějakou nejlepší kamarádku. Né, že bych neměla kamarády,ale nemám úplně tu nejlepší kamarádku, které bych chtěla říkat úplně všechno, něco jako takovou sestřičku. Dobrých kamarádů mám tak akorát, nechci psát hodně. Mám hodně známích, ale kamarádů ne. S Ellie zastáváme názor, že kluci jsou lepší než holky. Takže přání - najít nejlepší kamarádku.

Předsevzetí 

První předsevzetí je běhání. V tomhle roce to bylo spíše tak, že jsem si jako někdy byla zaběhat, ale já bych chtěla chodit pravidelně. Takže první předsevzetí - pravidelné běhání.





Druhé předsevzetí je, abych se začala učit. Minulý rok to ještě šlo, stačilo přečíst a hotovo. Jenže teď už to tak fajn není. Druhé předsevzetí tedy je - učit se.


Třetí celkem souvisí s tím druhým. Je to abych začala více trénovat na kytaru. Hraju už pátým rokem, a na to moje dovednosti moc neodpovídají. Akordy ty mi jdou i mě baví, ale klasika to je děs! Takže třetí je - začít víc trénovat na kytaru.
A poslední je, že bych si chtěla více udržovat uklizený pokoj, uvidím jak se to bude dál vyvíjet. Myslím že to stejně neklapne. Takže čtvrté a poslední -

udržovat uklizený pokoj.




Ještě bych Vám tímto článkem chtěla popřát Vše nejlepší do Nového roku, a vkročte do něj tou správnou nohou!:)
                                                                          Carrie

Žádné komentáře:

Okomentovat