17. července 2015

Křídy na vlasy - recenze a tutoriál

Ahoj!

Po strašně dlouhé době tě vítám zpět u dalšího článku. Já vím dlouho jsem nepsala, ale nebudeme se tu zdržovat, omlouvám se.
Jelikož Eliška zkoušela první spolupráci a já jsem hrozná ovečka, musela jsem to vyzkoušet také. Samozřejmě že se jedná o stejný e-shop, tedy postovnezdarma.cz. Objednala jsem si tedy jak už váte podle názvu, barevné křídy na vlasy. A teď už hurá na recenzi.


Křídy mi přišli v takovéhle hezkém balení. Čekala jsem je teda trošku větší, ale to jsem přešla.


U kříd jsem ještě nezkoušela všechny barvy, takže recenze je taková poloviční. Křídy drží asi jedno nebo dvě umytí, s čímž jsem počítala. Mají docela dobrou pigmentaci, nebo jak to u kříd nazvat :D, ale nepochopila jsem proč je v balení například bíla, nebo černá? V tomto teple mají tendenci barvit, proto doporučuji nenosit světlé oblečení! No popravdě kdybych si je objednala ze těch 225 korun, tak budu akorát vytočená. Podle mě takovou hodnotu nemají. A co jsem ještě chtěla zmínit, není u nich žádný návod, jak s nimi zacházet :) Jinak na eshop si nemohu stěžovat, křídy přišli do 4 pracovních dnů a byli v dobrém balíčku. A teď už na samotný tutoriál, aneb jak s křídy zacházím já. 

Co budeme potřebovat?


-překvapivě křídy na vlasy
- vodu
- možná nějakou podložku
-alobal, nebo obyčejný papír





A teď jak na to?

Nejprve si vybereme pramínek nebo část vlasů kterou chceme nabarvit. Tu poté namočíme, já používám tento sprej, který je sice určený na tělo, ale vlasům nijak neubližuje. A přejedeme křídami. No abych to řekla lidsky, "prostě se to snažíte napatlat nějak na ty vlasy". Budu to vypadat asi nějak takto: 
Po tomto můžete vlasy vyfénovat a nebo nechat normálně uschnout, ale hlavně úplně do sucha!! Já to nechávám většinou schnout přírodně a abych si nic neušpinila, zamotám to vždy do alobalu nebo obyčejného papíru a sepnu gumičkou. Poté to vypadá asi nějak takto:
No a pak když už to konečně uschne, stačí jen zapnout žehličku na vlasy a zažehlit to. Já žehličku většinou dávám tak na 170 stupňů, ale nastavte si to jak jste zvyklí. 
No a to je vlastně všechno, jen vám chci říct ať se o žehličku nebojíte, opravdu nic se s ní nestane:) Možná ji zapatláte, ale to se dá úplně v poho otřít. 
No a tady už je výsledek, tadáááá!
Děkuju za přečtení tohohle článku, Carrie

Žádné komentáře:

Okomentovat