21. prosince 2014

RECEPT: Christmas cupcakes

Krásnou něděli krásky<3
Dneska jsme konečně ozdobily vánoční stromeček, ale že by byli Vánoce bych opravdu neřekla. Jak tak koukám z okna a všude vidím zeleno, nedovedu si představit že za čtyři dny mají být Vánoce!:O Náladu vánoční mám už asi měsíc, ale Vánoce bez sněhu nejsou Vánoce..

Včera jsem se odhodlala a pustila se do "vánočních" Cupcakes. Ale nemohu říct, že jsou vánoční. Chtěla jsem udělat jakoby sobíky a různé vánoční zvířátka, věci atd. Nakonec jsem jen čokoládovou polevou namalovala různé srdíčka, hvězdičky, spirály, protože jsem se moc předsenila a vůbec se mi nepovedlo to, co jsem chtěla :D

Připravím si:
  • Hladkou mouku
  • 2 lžičky prášku do pečiva
  • 1/2 lžičky jedlé sody
  • 25 (30) g kakaa
  • 1 celou hořkou čokoládu (90g)
  • 1 celou mléčnou čokoládu (90g)
  • 2 vejce
  • 285ml zakysané smetany (dva "kelímky" zákysky)
  • 90g cukru krystalu
  • 90g rozpuštěného másla (je to víc jak půlka)



Troubu si předehřeju na 180C .Obě dvě čokolády rozsekám na na "malé kousíčky" :D Tak jak to je na obrázku.:)


Dále přidám obě dvě vejce, zakysanou smetanu, cukr a máslo. Pokud máte nějaký elektrický mixér nebo něco co za vás míchá tak to nechte míchat cca 2minuty, pokud to děláte ručně tak to musíte opravdu pořádně propracovat:D 


Až mám pořádně tu "směs" rozmíchanou přidám mouku. Upřímně něvím kolik mouky jsem dala já, ale já vždycky dávám od oka. Přidávám dokud to není tak akorát:) Takže dejte třeba 50g a postupně přidávejte:)) Potom přidám prášek do pečiva, kakao a sodu.
Nakonec by to mělo vypadat nějak takto: (nepředstavujte si pod tím prosím to, jak to vypadá) :DD


Těsto máme tedy hotové, teď připravíme "košíčky" na muffiny (cupcakes) a dáme do nich těsto:D


Pečeme na 180-200C cca20 minut :))
..
..

Moje Cupcakes se docela povedly, akorát byli teda dost mrňavé:/ Tak snad vám se vydaří líp než mě. Ozdobit si je můžete už jen podle své fantazie:3 Přeji krásné Vánoce a dobrou chuť:)).


Už jsem dva sežrala!:DDDD



                                                                        Xoxo Ellie<33





Žádné komentáře:

Okomentovat