1. dubna 2015

My month in pictures

Ahoj!

Po dlouhé době vás vítám zpět u dalšího článku. Má tu už tři rozepsané články ale žádný není dokončený, moc se omlouvám. Opravdu se budu snažit! Jako malou omluvu mám pro vás na konci článku překvapení!
Jak už jste si z názvu všimli tak půjde o můj měsíc v fotkách.



Jako první tu mám jídlo:D.
 Konečně jsme měli jahody, a také jsem měla koktejl, mňam!
Potom tu mám sušenky od Milky ve tvaru kraviček, dělala jsem si srandu že mám sušenky s kámoškama:D.
A jako poslední fotku z jídla tu mám donut, a to proto že jsem ho ochutnala poprvé.



Také jsem byla na úžasném lyžáku!!♥ 


Znovu objevené fotky, které jsme byli fotit s Elinkou♥


Velice důležitá fotka, museli jsme si nechat přeskřípnout zámek. Nechala jsem si totiž klíče zabouchlé ve skříňce:D

Byla jsem fotit svůj první outfit!:) (odkaz na outfit), a dávám sem jednu fotku s ksichtíkem:D

A jako poslední fotku vám sem dávám tuto, která byla vyfocená vlastně omylem, ale udělala na mě ohromný dojem!:)



Tuhle fotku sem dávám proto, že už v pátek letím do Manchesteru! A to trochu souvisí s překvapením. Překvapení totiž je malá giveaway. Jedná se o to, že bych vám z Manchesteru poslala pohled:) Pokud se chceš giveaway zůčatnit stačí pod článkem zanechat komentář o tom kam by jsi se chtěl/a nejvíce podívat ve světě. Někoho si potom vyberu:)

S láskou
Carrie♥






9 komentářů:

  1. Jéééééééééééé užij si to taam! Tyjo to ti závidíím:) taky bych někam chtěla..nejvíc asi do Brazílie♥
    Těším se na fotky a td snad budeš dávat sem na blog:3.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju mockrat!♥ Urcite budou fotky!:) Pokud by jsi chtela napsat pohled tak mi na email: blogerbabes@gmail.com napis adresu, neboj nebude nijak zverejnena:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych chtěla do Paříže. ta romantika, vůně, francouzština. Sednout si do kavárny a jen tak pozorovat lidi.

    OdpovědětVymazat
  4. Shangai :), krásné fotky, hlavně ta poslední.. ta je pro mě top :-)

    OdpovědětVymazat
  5. já osobně bych nejradši chtěla na svatého martina.. je tam úžasná pláž a nebo ještě do sydney :)
    užij si to tam :)
    jinak krásné fotky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufam ze se ti to jednou splni!:) A moc dekuju:) Carrie♥

      Vymazat
  6. Ta ktera mi prvni posle adresu vyhrava! Adresu posilejte na emai blogerbabes@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat