16. prosince 2014

Christmas is coming!

Ahoj!

Tak jsem zase tu:) Chtěla bych vám říct, jak to asi bude s vánoční edicí, ano vánoce už jsou tu za osm dní, ale i tak se pokusím alespoň nějaké ty články s vánoční tématikou přidat. Moc mi tedy nepřijde že by tu za tak krátkou dobu měli být, protože sníh není a vypadá to tu spíše jako na jaře :D Tipy na vánoční dárky asi nebudou, ale kdyby jste je chtěli, napište:) Jak jsem koukala Ellie už začala, a to svým wishlistem a je to blbé ale ten já dělat nebudu, přijde mi to celkem osobní..
1. článek, který chci napsat, budou dekorace, a co Vám můžu říci je, že vyjde už zítra!!
2. článek bude s největší pravděpodobností něco jako: "Moje vánoční tipy" napíšu tam, mé oblíbené nápoje, filmy, atd..
3. článek jsem se rozhodla, že bude outfit, který já osobně budu mít na Štědrý den:)
                                Možná že mezi tím budou ještě nějaké články, ale tyhle jsou jisté.
                                                                             Zatím se mějte!
                                                                                             Carrie❤️






Žádné komentáře:

Okomentovat