24. prosince 2014

Christmas is all around -2-

Ahojda!

Tak tu máme jen jeden den do Vánoc, a to znamená že jsem se rozhodla napsat další článek. Tentokrát na téma: MOJI VÁNOČNÍ OBLÍBENCI. Budou tu svíčky, pití, filmy, písničky..A co vlastně já dělám o vánočních prázdninách. Co mám ráda na Vánocách atd.. Upozorňuji Vás že článek bude opravdu dlouhý!

1. Vánoční písničky
Jako první jsem si vybrala písničku od Lily Allen- Somewhere only we know. Nevím jestli se tato písnička dá považovat jako vánoční, ale mě se prostě líbí!:) 





Tak tuhle písničku opravdu miluju!!:) John Lennon- Merry Xmas (War is over), myslím že k Vánocím tak nějak patří.












Martin Harich a Voxel- Vianočná tak tahle písnička je taky moc krásná!:) A velice výstižná:D













Tak tuhle písničku jsem si zpívala už od půlky prosince. A když si chci pustit vánoční písničku, tak je na prvním místě. Train- Shake up Christmas












Tak a poslední písnička je od Ariany Grande- Santa tell me. Každá druhá youtuberka ji měla u nějakého vánočního videa. A asi proto mi uvízla v hlavě.











2. Vánoční filmy

Mezi mé oblíbené filmy patří určitě Láska nebeská, ten mám moc ráda. Poté tam taky musím zařadit určitě Sám doma, to už je taková vánoční klasika:) Taky se mi moc líbí film, Vánoce v Bostonu. Další z mých oblíbených filmů je film Prázdniny. To bude asi tak všechno.:)

3. Svíčky

Moc ráda bych měla Yankee Candle, tak snad mi ji dnes Ježíšek nadělí. Ale mezi mé oblíbené svíčky, patří svíčky z Ikei, teď zrovna mám v pokojíčku pomerančovou, ne že by voněla nějak převratně, ale je dobrá. Potom taky máme nějaké čajové svíčky, které tedy voní když nejsou zapálené, ale když se zapálí žádná převratná vůně to není. Pak mám ještě svíčku na okně, kterou jsem dostala, ale ta voní moc krásně, je skořicová . A teď jsem si oblíbila vosk od Yankee Candle s názvem Red Apple Wreath. Voní naprosto božsky!!

4. Nápoje

Já mám moc ráda čaje, a teď jsem si oblíbila jeden co jsem dostala. Je to sypaný čaj, příchu´t je tam napsaná jako energy, a já z toho hodně cítím jablko. Ten teď piji opravdu hodně. Pak mám taky ráda od teekanne čaj s názvem magic moment. Z toho jsou opravdu cítit Vánoce. Pak mám také moc ráda horkou čokoládu, kterou si dělám s pomocí nuttely. A do ní pak nacházím marshmallow. Mmm opravdová mňamka.

5. A co já mám ráda na Vánocích?

Myslím že to jednoduše vysvětlí tato fotka.

Čaj, peřina a teplé ponožky!

To je to co mě na Vánocích baví, válet se, koukat na pohádky a filmy a čekat na večer.

(omlouvám se za kvalitu fotky)















                       Doufám že jste si článek užili!:) A přeju Vám Šťastné a Veselé Vánoce!
    
                                                                                    Carrie















Žádné komentáře:

Okomentovat