10. května 2015

Films tips

Nevíš na jaký film se podívat? Hledáš něco už hodinu a pořád nic? Tak to jsi tady správně! Napíšu jsem pár typů na skvělé filmy:-) Dlouho jsem přemýšlela, jestli sem mám dát i ty, ze kterých jsem nebyla tolik nadšená a upřímně mě zklamaly. Ale tak každý máme jiný vkus a dám sem všechny co jsem za poslední dobu viděla, nebo je jenom doporučuji:---)


Znovu 17 / 17 again
Naprosto skvělý film! Úplně nejvíc ho doporučuji holkám, který jsou platonicky zamilované do Zaca Efrona (po tomhle filmu jsem se taky zamilovala:(((() 
Film je vlastně o tom, že Mike O'Donnell (Zac Efron) dostane jedinečnou příležitost se vrátit zpátky na střední. A kdo by nechtěl všechno co pokazil napravit, no začít od začátku:) Trailer




Stuck in love / uvízl v lásce
Asi nejdokonalejší romantickej film s úžasnou herečkou Lily Collins. Každé holce doporučuji, fakt! No a tady myslím, že postačí trailer:) Hned po něm budeš vědět, že tento film musíš vidět!:-)

 (omlouvám se za kvalitu)

Jedna za všechny / The other woman
Skvělá komedie! Úplně všem doporučuji, opravdu se nasmějete:-) Je to vlastně o třech ženských, který postupně zjišťují co je jejich muž, přítel za dáreček:3 Trailer



Dear John / Milý Johne
Překrásný dojemný film! Brečela jsem snad každou minutu! Kdo má rád happy end tak nedoporučuji, ale jinak doporučuji všem:)) A bonus, hraje tam Channing Tatum<3 Jinak film je o veliké lásce mezi Tyree a Savannah, jenomže cestu jim zkříží, Tyreehova "vojenská" práce. Na nějaký čas musí odjet a nemusí se už vrátit. Trailer



Accepted / Bezva vejška
Fakt bombová komedie! No nudit se u ní nebudete:-) Když se parta kluků nedostanou ani na jednu vysokou školu, rozhodnou se, že si založí vlastní školu. Jenomže to se trošku nepovede a stane se z toho průser... (víc psát nebudu, to už samy uvidíte) Trailer

Tak to bude pro dnešek všechno. Nedovedete si představit jak dlouho jsem tento článek psala, ale je to pouze tím, že jsem strašnej puntičkář a proto jen hledání každého gifu mi zabralo 15 minut :DD Ale mě osobně moc baví "typy na filmy" číst takže plánuji druhý díl, kdyžtak mi napište do komentářů:-)) Jo a abych nezapomněla, mám teď filmové období, ale nevím na co koukat, tak mi do komentářů napište nějaké typy na filmy, popřípadě seriály:)) A když ty filmy budou komedie, romanťák budu vás milovat:)))
Mějte se krásně, přežíte poslední měsíc (skoro měsíc..) školy a úsměv na tváři!

Elinkkka





4 komentáře:

  1. Občas se ráda mrknu na takovéto komedie, u kterých si můžu odpočinout.. takže všechny přibývají na můj senznam filmů, které chci vidět :)

    OdpovědětVymazat
  2. Supr tipy, na něco určitě kouknu :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat