9. ledna 2015

Polyvore

Opravdu hodně dlouho teď nebyl článek, teda aspoň podle mě je to dlouhá doba.  Strašně jsem chtěla něco napsat, ale přiznám se. Prostě jsem nevěděla co. Chtěla jsem buď nějaké recenze nebo tipy atd. Ale prostě když sem se něco pokusila napsat dopadlo to opravdu katastrofálně. Navíc je teď první týden školy od prázdnin a já se snažím si aspoň trošku napravit známky, protože nejhezčí fakt nejsou. A já jsem takový typ člověka, že když se zadává kdo bude dělat nějaké referáty, prezentace atd. tak se vždycky přihlásím. Jeden důvod je, že mě to docela baví (jde o to jaký je to předmět, téma,...) a druhý, abych to měla jakoby za sebou dostala dobrou známku a čau. :DDD Jenomže pak zjistím, že absolutně nemám čas kdy tu prezentaci/referát udělat. Nemám na to náladu nic, takže si můžeme zatleskat..

Ale krásně se mi daří odbíhat od tématu článku. Tentokrát jsem si pro vás připravila článek, který není nijak moc zajímavý, ale je to dalo by se říct tip na jednu super webovou stránku:))

Stránku polyvore jsem objevila asi před dvouma rokama. Je to vlastně stránka o módě, najdete tam i plno zajímavých obrázkú, outfitů atd. A to nejlepší na tom je, že vy si můžete udělat vlastní set - obrázků, oblečení (outfit), nábytku atd. Jsou tam i holky, které jsou tak šikovné, že udělají set jak do nějakého módního časopisu. Já dělám jen takové ty jednodušší outfity. Je tam opravdu zábava a každému kdo má rád módu DOPORUČUJI!!

http://elle-x1.polyvore.com/ moc budu ráda, když mě začnete sledovat :))))










Mám vás moc ráda:--) Eli<3







4 komentáře:

  1. Veľmi pekné inšpirácie. Kiežby som si mohla kúpiť všetko to oblečenie :)
    ja mám blog o móde, budem rada, ak sa mrknete:
    http://oodla.blogspot.sk/
    Doporučujem článok na g+ :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych si to všechno nejraději koupila:)) Určitě se ti na blog mrknu:--)
      -Eli

      Vymazat
  2. Ja milujem polyvore. Naberiem tam inšpiráciu a popravde by som všetko s tamaď chcela

    pls follow me:
    http://maddestfashion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat