30. prosince 2014

November and December favorites

Ahojda, konečně napadl sníh a já mohu říct, že je zima. Fakt už jsem si myslela, že tuto zimu nenapadne žádný sníh. A jelikož jsem v sedmé třídě, lol a mám jet na lyžák, tak by mě to dost mrzelo. .
Dneska jsme byli s Carrie fotit outfity. haha. Zrovna dneska bylo asi -7..-8 takže lítejte po lese s foťákem v takovéhle zimě a ještě se u toho převlíkejte. No zasloužíme si potlesk, protože jestli z toho nebudeme mít alespoň rýmu, kterou jen tam mimochodem už máme xDDD nebo kašel, tak jsme fakt betmenové!!! :ddd
Konečně jsem zdravá a tak sem sedla k počítači že napíšu článek. Hrozně se na to těším, protože už mi to psaní chybělo. Takže asi tak:)

Let´s goooooo!

Tea

Úplně nejvíc miluji čaje. Nejraději mám bylinkové, za den jsem schopná vypít tak pět hrnků čaje. Nejlepší je, když si jdu lehnout v pyžamu do postele s čajem a pustím si nějaký filmík. Nebo místo filmíku si čtu nějakou perfektní knihu. Omg, to bych mohla dělat každé zimní ráno:))



Movies

Tady k tomu nemám co napsat, protože filmy a čaj souvisí spolu a já už jsem vpodstatě všechno vypsala u "Tea". Ale aby tu bylo aspoň něco, tak za sebe doporučuji filmy Bezva vejška, Sousedi, So undercover, ztracená v pustině,... Víc si teď bohužel nezpomenu, ale tyto filmy jsou celkem pěkné:) 



Songs

Se zimou nemám spojené žádné písničky takže aktualně poslouchám co se mi líbí nebo co je v rádiu. Ale pár takových těch "Christmas songs" by se našlo:) Teď už je to celkem stará písnička, nebo už jí znají skoro všichni ale Ariana nezklame:) Takže písnička Ariana Grande Santa tell me, Michael buble (všechny jeho vánoční písničky), Train Shake up christmas.



Sweets

Dobře, dobře, dobře. Cukroví. Strašně ho miluju, pořád ho jím a je to doslova závislost!! Doma nám ho už moc nezbylo, ups. Moc mě baví péct cukroví, ale mnohem zábavnější je ho papat:) Takže jestly můžu k tomu čaji a filmu přidat ještě cukroví, šup ho tam (yyy)



Snow
  
Zima bez sněhu není zima a tak jsem strašně ráda, že konečně napadl sníh. Teď to bude znít dost namyšleně, ale jsem lyžařka :DD a lyžovat bez sněhu nejde:) A ještě úžasnější by bylo, kdyby vždycky na Vánoce sněžilo a napadlo aspoň deset centimetrů sněhu. Tyto Vánoce byly opět bez sněhu:// Tak snad ty příští už něco napadne:)



 Tak doufám, že se vám můj článek líbil. Opravdu jsem ho psala hodně dlouho a tak by mě moc potěšilo, kdybyste mi napsali do komentářů co máte rádi na zimě vy, neboli na měsíci listopad a prosinec:)) Zítra je Silvestr, tak to pořádně oslavte a užíte si ten den. A hlavně za pět dnů je škola, takže ty poslední dny prázdnin nesmíte prospat:) Jděte s kamarády ven, nebo si zacvičte, nebo se pořádně najezte a pusťte si filmík :DDD


Xoxo Eli:--)

 











Žádné komentáře:

Okomentovat