22. prosince 2014

Christmas is all around

Ahoj!
Jak jsem slibovala, tak také konám a proto tu pro Vás dnes mám DIY návody na vánoční dekorace. Včera jsem projížděla různá videa, články a čerpala inspiraci, kdy se jen dalo. Našla jsem 2 věci co se mi opravdu líbili:)

1. Burákoví sobíci

    Na tyto krásné sobíky budete potřebovat:
Hotový sob!
    Čtvrtku
    Buráky
    Černý, červený a hnědý fix
    tavící pistoli
 
Postup:
Rozpůlíme burák tak, aby nám vznikli neporušené poloviny. Každou polovinu opatrně nalepíme na čtvrtku, dokreslíme oči, červený nos, uši a paroží. Potom už jen čtvrtku roztříháme na jednotlivé sobi. HOTOVO!





2. Lucerničky (svícínky) ze zavařovacích slenic 
    
Všechny hotové lucerničky!
U tohoto DIY vám snad ani nemusím psát co budete potřebovat, protože si to můžete udělat podle své fantasie. Mě osobně se nejvíc líbí ten sněhuláček:) Vlastně jsem jen polepila zavařovací sklenici vatou, nalepila černé oči a oranžový nos. Potom mě ještě napadlo mu z celé skořice udělat jakoby "ruce".:D
Druhou sklenici jsem nahoře a dole polepila bílou vlnou a mezi to jsem pak nalepila skořice a buráky.
Třetí jsem obmotala bílou vlnou. a poté na ní nalepila ze žlutého papíru vystříhané srdíčka a hvězdičky.

To jsou všechny DIY a teď na koupenou výzdobu.
Co jsem ještě udělala bylo, že jsem si okno nastříkala vzory z umělého sněhu.  Vybil se mi foťák takže tu není fotka, a na internetu to nemohu najít.
Taky jsem si nad postel dala světélka a nad stůl takového svítícího sněhuláka. 
Potom mám také celý pokoj ozdobený svíčkami, těch není nikdy dost a já osobně svíčky miluji, ale řekněte mi která blogerka ne:D 
Pak mám taky na parapetu dané různé vánoční "serepetičky" a také sněžítka!:)
                         To je asi tak všechno k tomuto článku, těším se na vás u dalšího, který jdu dnes s Ellie nafotit!:)
                                                      Carrie

 




Žádné komentáře:

Okomentovat