16. prosince 2014

Wishlist:3

Ahoooj:) Strašně dlouho jsem přemýšlela co napsat za článek O.o Chtěla jsem něco originálního a nevymyšleného, ale všechno co mě napadlo už někdo za mě vymyslel, použil.. Proto zůstanu u starého dobrého Wishlistu :DDD


1. Nevím jak vy, ale já úplně strašně moc miluju jídlooooo!!! Prostě jídlo, Awww. No a tak mě napadlo, že bych si k Vánocům mohla přát krabici jídla:))) (Oreo, Nutella, Bounty,...).





2. Opravdu hodně by se mi hodil batoh. Vždycky když máme školní výlet, vůbec nevím co si mám vzít a batoh by byl bezva:).





3. Do mého Wishlistu zařadím určitě i povlečení. Tak každý chce mít hezkou a pohodlnou postel :DDD






4. Všichni koukáme na americké filmy. Miluju ty jejich nádherné pokoje!! A ty postele:D a všimli jste si jak mají u některých pokojů Vánoční světýlka  nad postelí?? To je tak strašně božíí!! Proto Světýlka:33


5. Každý Vánoce si přeji nějaký dražší dárek. Kolo, Lyže, mobil, Skate,.. Tyhle Vánoce je to Notebook:)) Dám se obrázek Noťase od Applu :D ale vím, že takovej určitě nedostanu:))



6. A poslední věc je zájezd se školou kamkoliv:) Prostě nějaký výlet do zahraničí;)) 



 Tak doufám, že se vám můj Wishlist líbil:) Nepsala jsem sem žádný oblečení a kosmetiku, protože mi to příjde zbytečné;)) Moc mě potěší když mi do komentářů napíšete co si přejete vy od ježíška:D a co se vám z mých přání nejvíc líbilo :3


xoxo Eli:))
 





Žádné komentáře:

Okomentovat