2. června 2015

Moje první spolupráce!

Je tu další článek a tentokrát  je to spolupráce:) Rozhodla jsem se spolupracovat s jedním skvělým eshopem!(www.postovnezdarma.cz). Určitě doporučuji, protože tam mají opravdu všechno - oblečení, techniku,..
Je to vpodstatě eshop stejný jako dresslink. Objednávají sem do Čech věci z těchto "Čínských" eshopů a prodávají je sem nám:)  Hlavně se tam všichni mrkněte, protože věci tam jsou opravdu skvělé!:-)

Teď ale už k věci kterou jsem si "objednala." Objednala jsem si flašku My bottle a zatím jsem velmi spokojená:-) Byla pořádně zabalená a dokonce k ní je i úžasný pytlíček do kterého si tu flašku můžete dát. Jediný čeho se bojím,  tak že se mi za pár měsíců smyje ten nápis My bottle. Je to jenom "obrázek" a používáním se většinou sloupe. Ale zatím je opravdu fajn, voda z ní nevytéká, je normálně z plastu a bez prasklin. Už nevím co víc bych o ní psala, je to půlitrovka a do školy ideální!!







 Voda, citron, máta
Strašná mňamka a taaak jednoduchá! Budeme potřebovat jeden citron a pár lístků máty. Do půlitrové flašky, sklenice,.. Nalejeme studenou vodu (může být i perlivá). Citon rozkrojíme na půlku a jednu půlku vymačkáme do flašky, sklenice. Zbylou půlku nakrájíme na malé kousky a společně s lístkama máty přidáme do naší My bottle (může to být cokoliv jiného:))
Přeji přijemnou chuť<3



Budu moc ráda když mi do komentu dáte nějaké eshopy, se kterýma se dobře spolupracuje:) Snad se vám tento článek líbil a přeji krásný den:-)
Elinnnka

13 komentářů:

  1. Jéé, to je super:) Taky o téhle láhvi už dlouho uvažuju, ale furt jsem se nedokopala si ji koupit.
    PS: To si tomu eshopu napíšeš o spolupráci, nebo ti to nabídly sami? :)
    http://www.hopeless-girls.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelikož jsme s blogem teprve na začátku, tak jsem o spolupráci požádala já je:-) Jinak láhev doporučuji!)

      Vymazat
  2. Také lahev mám :) Je super a přijde mi i ta cena 70ti korun za kterou jsem ji pořizovala dost dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, My bottle mám taky:) akorát se mi rychle ošoupal nápis :( jinak zrovna dneska jsem taky napsala článek o své první spolupráci, tak se můžeš podívat :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho se bojím taky:( tak uvidím no, jinak určitě se podívám:))

      Vymazat
  5. Dáš sem prosím odkaz na ten e-shop. Asi jsem blbá, ale v článku jsem ho nenašla :D
    annatruksa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je tam pod slovem "eshop" hned na začátku:) ale nevadí, stane se:D http://postovnezdarma.cz/

      Vymazat
  6. Tu znám a vypadá hezky a gratuluji k spolupráci. :) Vím, že to přeobjednávájí z čínských eshopu a na tuto láhev jsem i koukala na Ali, ale mě tedy strašně vadí, že je to z Číny. Já vím, že je dneska už všechno vyráběné v Asii, ale já prostě z toho mám v hlavě takový blbý pocit, když bych si měla lahev objednat z Číny, jiné věci mi nevadí, ale láhev jo. Mám lepší pocit, když si ji normálně koupím v obchodě, ale asi už jsem prostě nějaká blbá :D. Ale hlavní je, že jsi spokojená ty, můj názor není důležitý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Jsem nesmírně ráda za tvůj názor! Málokdo se takhle rozepíše a napíše co si o tom myslí:) Upřímně, když jsem ten balíček rozbalila, cítila jsem takovej smrad jako u vietnamců, ale za minutku to přešlo:D pořádně jsem ji umyla, abych neměla pocit, jako když stojím v nějakém obchodě u vietnamců!:DDD A nejseš vůbec blbá, je to normální pocit:) co si teda myslím, hold si potrpíme na čistotě a vůni :d

      Vymazat