18. dubna 2015

Workout article #1


Posledních pár měsíců, jsem se sebou něco začala dělat. Řekla jsem si, že chci mít hubené nohy a všechny tuky přeměnit na svalovinu. Samozřejmně to není hned, a protože miluji jídlo je to 100x težší! Ale i tak se nevzdávám a snažím se dosáhnou svých cílů (snů). Chci se s vámi podělit o můj workout. Chci vám dát typy jak začít, co jíst, jak se motivovat a nevzdát to,.. Prostě pokud chcete mít krásnou postavu a přečíst si nějaké zkušenosti ode mě, čtěte dál:)) Když se vám článek bude líbit, udělám z toho takovou menší sérii článků:)



Jak začít?
Všichni jsme jednou na začátku, každý je začátečník. Samozřejmě pokud to nevzdáš, staneš se pokročilým, pokročilejším a třeba se vypracuješ k tomu nejlepšímu. Určitě doporučuji si rozmyslet co chceč. Jestli posilovat, zpevňovat, hubnout nebo všechno dohromady.
Na posilování je nejlepší najít si nějaká videa na youtube a podle nich cvičit. Opět musíme vědět, jestli chceme posilovat na břicho, nohy, ruce,..

Přestávku si dej až prostě nebudeš moc. Ale aspoň dvě minutky vydrž:)

Tady něco na nohy:-)) opět, až nebudeš moc, určitě si dej přestávku:)

Ne všichni máme doma nějaké čínky a proto se mi tento workout strašně líbí, jelikož tam nepotřebuješ vůbec nic:) Jestli chceš vidět výsledek, vydrž celé video!:)

Tady je posilování celého těla, vpodstatě je to i zpevňování:)

Když chci zhubnout, tak je nejlepší kardio kardio je nějaký pohyb, u kterého se spálí hodně kalorií: tanec, lyžování, běh, brusle,.. (nevím jak jinak to vysvětlit:/) dám vám sem nějaká videa, ale z vlastní zkušenosti doporučuji běh! Je nejúčinější a hned druhý den vidíte výsledky:)




A co ta motivace?
Upřímně, bez motivace to nejde. Pak si začnete říkat, proč to vlatně děláte, k čemu nám to je. A proto se někde musíme motivovat:)


 
 Každý to zvládne!

na fotkách nejsem já, zdroj: we <3 it
Nejdůležitější je strava!
 Chceme dokonalou postavu, cvičit můžeme jak chceme, ale bez zdravé stravy to nepůjde. To je právě můj problém. Nějak mi nejde jíst zdravě, ale tak vám se to snad povede:) Určitě nejezte sladkosti, ty úplně vynechejte, pijte jenom vodu (to je asi jediné co mi jde :D) denně by jste měli vypít 1-2 litry vody. A ten, kdo má pevnou vůli a řekne si, že začne jíst zdravě, tak ať určitě vynechá pečivo. Ano, říká se, že tmavé pečivo je zdravé, ale měli bychom si uvědomit, že to pečivo je pouze obarvené. Přece jenom je trošku zdravější než to bíle, ale pečivo ne. A ke všemu jídlu jezte ovoce a hlavně zeleninu:)


Snad se vám článek na toto téma líbil a dolů do komentářů mi napište jestli mám udělat "druhý díl" a pokračovat v tom, nebo to stačí:)
Eliiiiiiiiiii

14 komentářů:

  1. Bez motivace vážně nic nejde. já musím nutně začít s posilováním, jelikož plánuji jít na tanec, který je fyzicky těžký.
    Moc hezký článek^^
    http://lovelyretrostyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych ráda začla s tancováním, přeji hodně štěstí!:) Děkujuuu<33

    OdpovědětVymazat
  3. Fajn článok :) Tiež som sa pred pár dňami rozhodla začať so sebou niečo robiť a celkom ma to drží :)
    LifeAsIva

    OdpovědětVymazat
  4. Právě cvičím výzvy od Jilian Michaels :) Pěkný článek . Jen si prosímtě příště dávej pozor na slovo "JESTLI" píše se totiž tak jak jsem ho napsala,s měkým i :) (všude ho máš s tvrdým :D jen taková rada, jinak fakt hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jeeeee, hned to opravím, ale každopádně vám moc děkuju:-))

    OdpovědětVymazat
  6. Super článok :)

    http://viki-hale.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Super príspevok! Tiež sa snažím cvičiť a zdravo žiť:)
    BTW: Rada by som sa stala pravidelným čitateľom, lebo sa mi Váš blog veľmi páči.
    monismiths.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. děkuji moc:)
    Když se přidáš budeme strašně moc rádi!!:-))))

    OdpovědětVymazat
  10. Máš pravdu, strava je nejdůležitější. Já se snažila hubnout a pak mi došlo, že u mě je to zbytečný, protože tenké nohy mít nebudu mít nikdy. Jako malá jsem totiž hodně posilovala nohy, kvůli baletu, takže to nejsou tuky, ale svaly no :/ Držím moc moc palce, ať se ti to povede :)
    http://merrylifev.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti moc moc moc:-) Motivace a podpora je důležitá a ty svaly ti může kde kdo závidět:) Nohy máš zpevněné, no není to super?:)

      Vymazat
  11. Skvělý článek, taky se snažím něco s tělem provést... :D
    Přinejmenším už jsem se konečně naladila na zdravou stravu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělé, mě to s tou stravou dělá pořád problém:/ a moc děkuji:))

      Vymazat