30. ledna 2015

Winter outfit inspiration.

Zdravím tě krásko! Jak sis užila víkend? Pondělí? Úterý? ...Dobře. Konec blbostí a tak trošku k článku. Chtěla jsem hrozně moc udělat tutorial na úplně luxusní růžové nehtíky. Jenomže, když už jsem vše měla připravené, vybil se mi foťák. A to není vše, pak mě mamka zavolala ať jí jdu pomoct připravit večeři. Tak proč ne, když se mi nabíjí foťák a já vpodstatě nemám co dělat. Asi za dvě-tři hoďky se foťák nabil (už se s ním dalo fotit) a tadáá, venku byla tma a já v pokoji opravdu nemám tak dobré světlo, abych si mohla dovolit pořizovat fotky na blog.. Ehem, fájn. Jsem borec já vím, ale strašně mě to pak mrzelo, když se se vším tak chystáte a pak se to celé totálně podělá. Proto jsem se rozhodla udělat článek "Zimní outfity inspirace" Snad se bude líbit :--)

Předem se moc omlouvám za kvalitu "setů, outfitů." Jsou rozmazané, ale aby nebyli, musela bych je dát hrozně malinké a já chci abyste všechno pořádně viděli. Tak doufám, že to nevadí.

 A omluvte prosím Carrie, že teď nemá články. Je na horách a myslím, že v neděli se vrací. Má tam strašně špatnou wifi a chce si užít to lyžování, rodinu a všechno kolem toho. Tak to prosím pochopte:)


Let´s goooooo!
  
První outfit je strašně jednoduchý a protose mi taky líbí. Úplně luxusní je ta budna, kdybych měla příležitost hned si jí koupím, protože je dokonalá <33 (není tam tričko, jelikož mi přišlo zbytečné ho tam dávat. Tričko odhalí naší náladu, a já osobně bych si vzala asi čistě bíle, ale zítra by to mohlo být klidně černé) :))



Tento outfit je na mě až moc elegantní a moc nómbl, ale jsou holky, které by se do něho oblékly určitě hned:) (opět, není tam tričko, ani svetr. To už je individuální a upřímě já už ani nevím jak bych to do tohoto setu naaranžovala) :dd


Kdybych mohla, hned si na sebe vezmu ten svetr "Donť panic" je úplně luxustní! A ta bunda s tím baťohem taky. Takhle v tom setu se to k sobě sice moc nehodí, ale jinak by to bylo opravdu úžasné:))


Těch outfitů je strašně málo, ale dělala jsem je sama a než to oblečení najdete všechno to nějak k sobě dáte, aby to alespoň trošku vypadalo dá to opravdu hodně práce. Všechny outfity jsem dělala na Polyvore, byl o tom i článek, tak se kdyžtak podívejte:--)



Žádné komentáře:

Okomentovat