27. ledna 2015

TAG food

Tagy mi přišly vždycky nudné a nezajímavé, ale já tak strašně miluju J Í D L O že tenhle tag mi opravdu blbost nepřipadal. Jsou tam skvělé otázky a já jsem naštěstí po jídle, takže sobě snad chutě neudělám. Kdybych měla napsat nějakých deset věcí které jsou v mém životě nej, na prvním místě bude 100% jídlo! Ano, teď si asi říkáte "omg, ta je nenormální, já bych měl/a na prvním místě určitě rodinu nebo kamarády" ale dovedete si představit život bez toho mňamajzného jídla? Prostě jííííídlo Awww!!! Samozřejmě, že rodinu i svoje kamarády miluji, ale jídlo nepřekoná nikdo:)!!

Kolikrát denně jíš?

Když je škola, tak většinou nesnídám, protože to nestíhám. Ale hned jak příjdu do školy, tak už mám hlad nebo na něco chuť. Proto si nosím celkem hodně velkou svačinu. Můj velikej problém je, že nesnáším jíst před někým. Vypadám u toho jako nenasyta s plným žalůdkem a vlastně prázdným a nevychutnám si to tak jako doma. Takže odpověď je, jím skoro pořád:)



Tvé nejoblíbenější jídlo?

Mám jedno jídlo, které opravdu miluju. Ale zrovna teď žeru pořád něco sladkého takže jsem opravdu hodně přeslazená a preferuju slané věci. No ale když budu brát že nejsem přeslazená a mám ty chutě nějak všechny stejné tak to jsou palačinky s Nutellou, ale taky miluji italskou kuchyni a čokoládu, omfg! Prostě F O O D!<3333


Tvé nejméně oblíbené jídlo?

Prosím, nedivte se. Ale nejím, nemám ráda, nechutnají mi jahody... Nesnáším všechno jahodové, samotné jahody ani marmeládu nesnesu, prostě tfuj! Jednou mi babička omylem dala do školy rohlík s jahodovou marmeládou a hned po prvním kousnutí jsem věděla, že to není rybízová marmoška jak má být, ale jahodová.. Pak mi nechutnají olivy a čočka na kyselo, jinak sním většinou všechno!:D když je to dobré, je to moje :dd


Bylo ti někdy po nějakém jídle špatně?

ANO! a od té doby se tomu jídlu vyhýbám. Jednou bybička udělala vynikajicí dušenou mrkev s hráškem. A druhý den, ano až druhý den mi bylo neuvěřitelně strašně moc špatně. Bolelo mě břicho a měla jsem strašně velké křeče. Mrkev je v pohodě tu úplně totálně miluju, ale hrášek. Všechno co jakoby nadýmá, nebo jak bych to řekla. Fazole, hrášek někdy i cibule, to prostě nemůžu, mám po tom strašný křeče a nikomu bych to nepřála.



Tvá nejoblíbenější sladkost?

Miluju všechny sladkosti, ale asi to budou nějaké sušenky jako Bebčka atd. A hlavně čokoláááááááááááda<3


Jakou sladkost nesnášíš?

Zrovna mě nic nenapadá, ale všechno s jahodovou polevou, náplní,..

Oblíbená příchuť zmrzliny?

Tohle jsou strašně těžký otázky. Já miluju všechny příchutě zmrzky až opět na jahodovou. U kopečkové mi to je jedno, tam spapkám všechny, ale u točený nejvím miluji Vanilkovou ve vaflovém kornoutku :3


Máš ráda dorty nebo cukroví?
  
Dorty mám moc ráda, ale nesmí být moc krémové. A cukroví. Linecký je prostě top a cukroví je mňam. Ale zase se toho nesmím přejíst, protože pak se ta láska k dortům/cukroví přemění na nenávist:/:)

Nejoblíbenější způsob úpravy masa?

Nejsem moc velký milovník masa, ale to neznamená, že maso nejím nebo mi nechutná. Nejlepší je kuřecí grilované maso, nebo řízky, párky. Všechno! :DD

Nejoblíbenější teplý nápoj?

Asi před hodinkou jsem si udělala horké kakao s maršmelounama. Kakao bylo boží, ale pravdou je, že po těch maršmelounech mi bylo celkem blbě:/ Vypadalo to božsky, ale maršmelou příště vynechám (fotku mám, ale je hrozně nekvalitní takže jí přidávat nebudu).Jinak je to teda kakao a bylinkový nebo ovocný horký čaj:))


  
Nejoblíbenější ovoce a zelenina?

Ovoce miluji úplně všechno. Jak jinak taky!:D Ale takovýma těma mýma favoritama jsou banány, pomeranče, mandarinky, jablka a meloun:33 A u zeleniny asi hlavně okurka a paprika. Navíc sem někde slyšela, že po okurce rostou rychleji vlasy, takže takovej bonus navíc (y) :dd


Držíš nějakou dietu?

Tady na toto téma bych mohla napsat knížku. Bude to hodně těžký popsat stručně, ale nějak se to pokusím co nejvíce zkrátit. 
Jednou jsem to sama zkusila. Ne že bych ten den vůbec nejedla, ale jedla jsem opravdu málo. A výsledek? Je to úplná zbytečnost a akorát svému tělu ubližujete. Potom se stejně trošku najíte a všechno se vám nejpozději do týdne vrátí. Dietu určitě vyřaďte a běžte si raději zaběhat a nebo aspoň zacvičit:--)


Co bys nikdy neochutnala?

Chci ochutnat všechno co jde a vyzkoušet toho prostě co nejvíc. Když mi bylo asi deset (už jsem měla rozum) tak jsem ochutnala trávu. Jako tu kterou jedí, ovce, kozy, krávy,.. Protože mě hrozně zajímalo jak chutná, když to jí tolik zvířat. Upřímně nic moc. Ale když se to povede, ochutnám aspoň všechny speciality každé země:)

Jaká je tvá nejoblíbenější pizza?

Vždycky to byla šunková, salámová a takové ty klasiky. Ale teď jsem si oblíbila pórkovou, margaritu (nebo jak se to píše) a tuňákovou<3 To jsou teď moje lásky:--) 



Kdybys po zbytek života mohla jíst jen jednu věc, co by to bylo? 

Určitě itaská kuchyně, protože mi nepříjde, že se tam toho všeho tak rychle přejíte, ale kdo ví:)


Doufám, že se vám článek líbil, dal mi opravdu hoooooooodně práce:) Do komentářů mi napište vaše nejoblíbenější jídla a dejte link na váš blog, ráda se podívám a kdyžtak něco okomentuju:))

Mějte se kráásně:) Eli


2 komentáře: