17. ledna 2015

Why did no one not enjoy the simple things?

Každý den přemýšlím nad tím, jaký bych mohla napsat článek, ale vůbec mě nic nenapadá. Mám strašně velkou chuť psát, ale nevím co. Podívala jsem se asi na padesát blogů a jedna hočina psala úžasný článek něco jako na způsob "proč se neradovat z maličkostí" a mě to strašně moc inspirovalo, a tak jsem se rozhodla, že se o tom rozepíšu a prostě tak něco. Navíc když jsem se na ty blogy koukala, tak všechny blogerky mají neuvěřitelně dlouhé články a já i Carrie je zas až tak moc dlouhé nemáme a tak to chci trošičku napravit a napsat fakt něco dlouhého xDD



Musím se přiznat, že taky nemám zrovna nejlepší náladu, ale opravdu by jsme se měli všichni nad sebou zamyslet a trošku více se usmát a radovat se. Když se třeba ráno probudím a venku prší zamračím se a štve mě, že je venku ošklivě. Ale i kdyby bylo krásně tak ven stejně nepůjdu. Proč máme hned špatnou náladu jen z toho, že venku prší? Vždyť ten den si můžeme užít i doma a proč vlastně nejít ven i když prší? Tak snad nejsme z cukru?.. A takových příkladů je nekonečno. Když byl silvestr byla jsem doma a měla jsem šílenou chuť na palačinky s Nutellou, tak jsem šla a udělala jsem si je. Samozřejmě sem toho pak litovala, že jsem si je dávala, protože když jsem se na sebe podívala do zrcadla, chtělo to vrátit čas. No ale proč nemáme radost, že jsme se dobře najedli a pochutnali si nad něčím co jsme si udělali sami nebo někdo nám. Místo toho aby jsme byly rády, že jsme si osladily život, zlobíme se na zrcadlo a klademe otázku proč. Kdybych tady vypisovala podobné případy, byli by jsme tady ještě rok.

 S T O P!

Všichni by jsme potřebovali něco nad čím by jsme si uvědomily, že i všechno špatně může být dobré a každá maličkost je vlastně super i když si to neuvědomujeme. Někdy by jsme se měli pochválit. Říct si, že jsme krásné holky (kluci), že máme nádhernou postavu, protože každý je naprosto odlišný od ostatních. Jak by to na světě asi vypadalo kdyby měli všichni stejnou postavu, nebo vlasy,... Holky! Postavte se před zrcadlo (nahaté oblečené, to je jedno) a stoprocentně vám zaručím, že na sobě najdete něco, co je jedinečné a vlastně krásné. Jestli máš malý zadek, nevadí. Kluci mají rádi holky i s malýma zadečkama. Jestli se ti nelíbí tvoje vlasy, nohy a cokoliv jiného, najdi na sobě něco co se ti líbí. Oči, zuby, pusa, ruce, cokoliv. Já osobně nejsem spokojená s hodně věcí na sobě. Kdybych mohla, změnila bych toho na sobě opravdu hodně. Ale proč? Proč chceme vypadat jinak? Každá holka je hezká. Každá holka se bude líbit jinému klukovi. Když postavíte vedle sebe deset nejhezčích holek a k nim deset nejhezčích kluků na světě. A zeptáte se každého zvlášť která holka/kluk se jim líbí nejvíc. Nikdo neřekne tu samou osobu. Ano je možné, že jedna holka by se líbila třeba pěti klukům, ale určitě by se nelíbila všem těm deseti boyům. Holky, všechny jsme krásné a já bych si přála, aby jste si dneska stouply před zrcadlo a řekly "jsem krásná a můžu být na sebe pyšná."


 Snad jsem tady nepsala nějaké pitomosti a aspoň někomu to třeba trošku pomohlo k úsměvu:) Nejsem žádný spisovatel a nikdy nebudu, ale holky prosím. Usmívejme se a hlavně na ty kluky a radujme se z každé maličkosti:--) Usměv je to nejkrásnější co všichni můžeme mít!!:)

S láskou Eli:3





4 komentáře:

  1. Napsala si to hezky. Ale ještě k těm článkům. Mě spíš přijde, že lidem se moc nechce číst dlouhé články, co tak vím ze zkušeností. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. Máš pravdu, ale někdy mi příjde, že to odfláknu a vypadáto, že mě to psaní nebaví:/ :) Ale jinak děkuji ještě jednou:--) Eli

      Vymazat