30. ledna 2015

Live your dream

Ahoj všichni!

Jak už jste si mohli všimnout z článku Ellie tak jsem byla horách, a byla tam špatná wifi, proto je článek až dnes.

Myslím že plno holek by chtělo psát blog, ale bojí se. A víte co všechny se bojíte toho samého, bojíte se odsouzení. Co na to řeknou doma, ve třídě, vesnice nebo město? Každý má nějaký "koníček": hraje na hudební nástroj, věnuje se dramaťáku, hraje fotbal a já nevím co všechno..No a vy by jste se věnovali blogu. A to že vám někdo řekne: "Ježiš co to máš na tom blogu?" "A to si jako myslíš že jsi populární?" Nesmíte to řešit, spíš si řekněte,že nějaké holky to baví číst a že to děláte pro ně a né pro nějakého Tomáše z vedlejší třídy. (Omlouvám se Tomášům:D) Myslím že pokud jsi chcete blog založit tak si to alespoň vyzkoušejte, mějte to jen jako koníček a né jako povinnost. Takhle to máme i my s Ellie, a děláme to pro radost a kvůli tomu že nás to baví. Ano třeba měsíc nevidáte článek, ale svět se nezboří, prostě jste jen neměli náladu NO A?  Hlavně že vás to baví!:)

Holky, nebojte se a jděte do toho!! Prorazit je v této době dost těžké, ale já jak už jsem říkala to dělám jen pro radost:)
Doufám že Vám tento článek pomohl a rozhodli jste se začít!:)

                                                                           With love Carrie♥

Na tento článek jsem se inspirovala videem od Caroline Cumrik - Neboj se a projev se :)

2 komentáře:

  1. Když jsem začínala před deseti lety blogovat, taky jsem to hodně řešila.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím že si tím prošelo více blogerek, ale myslím že zkusit si to může každý a nikdo by ho za to nemusel odsuzovat:)
    Carrie♥

    OdpovědětVymazat