15. ledna 2015

TOP 10 December


Ahoj!

Rozhodla jsem se že budu dělat měsíční TOP 10 a tahle bude za prosinec. Vždycky bude, něco z kosmetiky, písnička, jídlo, obchod, oblečení, aplikace, činnost, televizní pořad (film, seriál), sladkost, random. Tak to bude vždycky 10 věcí, které jsem si za uplynulý měsíc oblíbila. Inspirovala jsem se u Annbloggerkid a nechci aby to bylo kopírování, a proto uvádím "zdroj".

1- KOSMETIKA
Z kosmetiky jsem si vybrala balzám na rty, myslím že v zimě se to celkem hodí, nemám žádný svůj úplně nejoblíbenější, ale používala jsem nějaký od orifleimu s mandlovým olejem, musím uznat že ten je opravdu dobrý. Není to jen něco slazeného, co vlastně nemá žádný účinek.



2- PÍSNIČKA
Moje nejoblíbenější písnička za tento měsíc je- #UTEBEBEJT a zpívá ji Ben Cristovao a Anett Charitonová. Je opravdu skvělá a je pořádně neposlouchala nic jiného:)

3- JÍDLO
Samozdřejmě že jsem si vybrala nějaké cukroví, i když nevím jestli to tak přesně cukroví je. Letos jsme se totiž s mamkou dali do pečení amerických cookies. A jsou tak dobrééé! Asi vám někdy napíši recept:d Dělali jsme čokoládové a musím říct, že jich tu už moc nemáme. 



4- OBCHOD
Za tento měsíc jsem si oblíbila obchod Sinsay. Narazila jsem na něj v Polsku a hned jsem si odvezla tři třička:D Co víc napsat k obchodu? Asi nic:)
                                             
5- OBLEČENÍ
Já jsem si teď oblíbila červenočernou košili, kterou jsem dostala k Vánocům. Opravdu se milujeme:D Je flanelová, a poslední dobou je to takový trend.

Na této fotce je Pippa Middleton. Omlouvám se, ale mě košile vůbec nešla nafotit, ale určitě přibide nějaký outfit.


6-  APLIKACE
Moje oblíbena aplikace tento měsíc byla asi Wattpad, je to aplikace kde různí lidé, píši příběhy. Většinou tam figurují nějaké známe zahraniční osobnosti:P. Kdyby měl někdo typ na nějakou story, klidně napište:)
                                     

7- ČINNOST
Kvůli tomu že byl prosinec a prázdniny jsem tento měsíc z poloviny proležela v posteli, ale neříkejte že vy ne:D Z této věty jste asi pochopily že to bylo válení v posteli:D. Ale taky jsem tehle měsíc docela cestovala, takže i to cestování:)
                                         
8- TELEVIZNÍ POŘAD (SERIÁL, FILM)
Tenhle měsíc jsem začala sledovat seriál New girl. Je to takové na odreagování a blbost, ale je to super:D Dívka se rozešla se svým klukem a tak se nastěhovala do jiného bytu, který obývá pouze s kluky...A víc Vám prozrazovat nebudu, když tak se podívejte.
                                        

9- SLADKOST
Moje oblíbená sladkost za prosinec jsou bonbony, které jsem si přivezla z adventního trhu v Regensburgu. Jsou s příchutí jablko a skořice a je to přesně tato typická chuť, úplná mňamka:d


10- RANDOM
A poslední věc je random, takže úplně cokoliv. Nad tímto jsem přemýšlela docela dlouho, vážně, vůbec nic mě nenapadalo a nakonec jsem si vybrala RODINU. Né, že bych jiný měsíc si rodiny nevšímala, nebo nevážila, ale tenhle měsíc jsem si je opravdu užila, viděla jsem se s celou rodinou, a je to opravdu naplňující, cítíte se dobře a milovaně a víte, že jste mezi lidmi co vás mají opravdu rádi

                                         Mějte se krásně! 
                                                                             S láskou Carrie



9 komentářů:

  1. Pekný článok. :) ak chceš niečo na wattpad, nájdi si ma Nell Hope a snáď sa ti niečo zapáči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!:)
      Určitě se na tvůj wattpad mrknu:)
      Carrie<3

      Vymazat
  2. Taky jsem si poslední dobou hodně oblíbila Sinsay.

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju sinsay a navíc ho mám hned za školou! ♥


    http://beauty-cz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mít ho hned za školou, tak potřebuju sponzora:D
      Carrie<3

      Vymazat
  4. akurát keď som narazila na tento článok som si spievala #utebebejt :D
    http://callmegiraffe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Wau ta košile. Vždycky jsem chtěla nosit košile, ale když si ji dám, tak se v ní vůbec necítím.. :(

    OdpovědětVymazat