2. května 2015

DIY bag

Ahoj!

Je tu další článek a bude na téma DIY. Jedná se o plátěnou tašku, není to nic světového ale stejně jsem se rozhodla že vám to napíšu. Jdeme na to!


Co budeme potřebovat:

                                                                                        
  Látkovou tašku                                                    
  Pravítko
  Gumu
  Tužku
  Fix na textil
  Kousek pečícího papíru
  A plno návrhů na to co tam napíšete:))



1. krok




Jako první si narýsujte čárky na které pak nápis budete psát. Nebojte tužka jde pak vygumovat.






2.krok




Pak si tužkou předepište to co tam pak bude napsané. Můj nápis je OPEN YOUR EYES.





                                 
3. krok





Poté stačí nápis obtáhnout fixkou na textil.






4.krok





Jako 4. a také poslední krok stačí jen přiložit
kousek pečícího papíru a přes něj fixu přežehlit aby držela.
                                                                                    
A takto vypadá výsledek!

Vyzkoušíte také tohle jednoduché DIY?

                                                   Přeji krásný zbytek dne!
                                                                                                                   Carrie♥

                                                                                      


12 komentářů:

  1. Já se chystám na tričko o nápis. Koupila jsem si voskovky na textil, tak snad mi to vyjde.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak drzim palce at se dilo povede!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý nápad, já na tyhle hadrové kabelky moc nejsem.. :-) Ale je pěkná :-)

    Zvu tě na svůj blog
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/cerne-tecky-jdu-na-vas.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to mě se právě zase líbí ta jednoduchost :) A na blog určitě kouknu.

      Vymazat
  4. Tak to je neuvěřitelně jednoduchý, že to musím zvládnout i já, antitalent na všechny DIY. :D Určitě zkusím, spíš půjdu po obrázku, nebo nějakým symbolu než textu - všechny texty, které by se mi líbily by byly moc dlouhý a neudržela bych si stejný písmenka... :-)

    Tessie, snilkov-o.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zvládneš! To já bych zase nenakreslila ten obrázek :D

      Vymazat
  5. Na takovou tašku už se chystám hodně dlouho :) jednoduchý a pěkný diy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na takovou tašku už se chystám hodně dlouho :) jednoduchý a pěkný diy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám doma bílé tričko,koupila jsem si fixu na textil a vůbec nevím co na něj:) Jinak taška je hezky provedená, jen se mi moc nelíbí, jak jsou jednotlivá písmenka přerušená, ale to je věc názoru:) hezky sis s tím vyhrála

    Ježkovy voči | Dede

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 100 lidi 100 chuti, jinak ale moc děkuji za komentář❤️

      Vymazat
  8. Na takovou tašku mám zálusk už dlouho! Můžu se zeptat, kde jsi jí pořídila? ☺

    OdpovědětVymazat