19. května 2015

Snapchat trochu jinak

Zdravím vás všechny s velkým úsměvem na tváři, sluníčko svítí a já se mám strašně moc fajn:---) Chtěla bych všem moc moc tu pozitivní náladu předat tak snad se mi to alespoň u těch vyvolených povede:)

Určitě všichni znáte snapchat, ten kdo ne tak rychle přečíst toto ----> co je to Snapchat?
A pravda je, že mě už dost nudí jen to posílání nějakých fotek s popiskem, nebo koukání na my story, jako o čem to je? Ano, na jednu stranu je to super, ale každopádně, k čemu to je? Jednou jsem se opravdu nudila a říkám si, proč mám pořád posílat třeba Carrie nějaké moje fotky. A tak moje bujná fantazie začala pracovat:d a zkoušela jsem na něco přijít, abych měla snapchat pořád ráda a bavil mě. Tadáááá, napadla mě úplně skvělá hra!! ne nechci se chlubit a chválit, nic takového, ale fakt je to super hra:D Nazvala jsem to zpívačka, protože mě v tu chvíly vůbec nic lepšího nenapadlo. Hra vlastně spočívá v tom, že vy si v mobilu, na počítači nebo kdekoliv jinde pustíte písničku. Začnete se přední kamerou na Snapchatu natáčet a k té písničce otevírat pusu, aby to vypadalo, že to zpíváte vy. Možná to teď zní jako strašná blbost, ale schválně to s nějakou retardovanou kámoškou zkuste (ano, jsem ta retardovaná, to Carrie je normální:)) protože nebudete litovat! To vám zaručuji. Strašně moc se u toho nasmějete a bude z toho jeden velký kopec srandy :D
Možná kdo znáte aplikaci pro iPhone "Dubsmash"  tak je to něco na ten způsob:)



Měla bych jedno velké reálné přání:d
Všichni kdo zpívačku zkusíte, ať už na Snapchatu nebo jiné aplikaci, sociální síti atd. Tak to na Instagramu, Facebooku, Twitteru,.. označte hashtagem #zpívačka
Předem děkuji moc a snad tento článek není totální blbost:d

Elzaaaaaaaaa

Žádné komentáře:

Okomentovat