25. května 2015

Meet and greet s Bethany Mota♥

Ahojda!

Rozhodla jsem se že se s vámi podělím o skvělý zážitek - setkání s Bethany♥ Musím uznat že jsem z toho byla dost na měkko. Přece jen taková příležitost je asi jen jednou za život. Chci moc poděkovat krásná.cz za tento neuvěřitelný zážitek.


Setkání se konalo ve Forum Karlín. Bylo to dost zvláštní, kolem mě se pohybovalo několik známých blogerek či vlogerek a já nevěděla kam se koukat dříve. Fotku mám ale jen s Maky (Makyna016), Niky (A cup of style) a samozřejmě s Beth. Probíhalo to tak že jsme přišli a čekali až se nás ujmou holky které to měli na starosti. Bethany neměla ani tušení že nakonec přijde tolik fanynek. Před meet and greet jsme se ještě dostali na takový rozhovor s ní. Seděli jsme tam na zemi a řeknu vám podle mě to byla docela legrace. Po skončení tohoto rozhovoru už jsme se dostali na místo, kde jsme se měli s Bethany potkat. Řeknu vám že celou tu dobu jsem byla docela v klidu a nemohla se dočkat, když jsem ale pak přišla na řadu, byla jsem opravdu dost nervózní. Celá tahle akce byla opravdu moc super a teď už hurá na fotky!







Takhle jsme tam seděli pod tím pódiem.


                               






Tak tady jsme se poté setkali s Bethany.











A tady konečně fotky s Niky a taky Beth!

















Poslední dvě fotky. První je podpis Beth a růžový náramek kterými jsme byli označeni. A úplně poslední je s Maky.
                    
  Mějte se krásně! 

S láskou Carrie♥

Žádné komentáře:

Okomentovat