25. května 2015

Vločkovo banánové lívance

Konečně jsem na chvíly shopná si sednout k počítači a napsat článek. Asi je pitomost ve třinácti psát, že toho mám hodně, ale málo toho fakt není. Za týden budu mít rovnátka (konečně jsem se dočkala, po čtyřech letech) takže jsem dneska byla u zubařky a trhala mi čtyřky, auuu. Jestli potom budete chtít článek jestli bolí nasazení rovnátek a co můžete, nemůžete jíst atd. Tak mi napište, budu moc ráda:) (Ellie.Da@seznam.cz).

Znáte to, jak si jednou řeknete, že budete jíst zdravě a ono prd. Měla jsem chuť na lívance a tak si říkám, že se je pokusím udělat alespoň zdravě:-) Nejsem žádný profesionál ve vaření, ale tohle zvládne opravdu každý:) Navíc ingredience, které jsou k této mňamce potřeba má jistě každý doma:)

Co budeme potřebovat?

150-200 ml mléka
100g ovesných vloček
2 vejce
půl banánu (smaozřejmě ho tam dávat nemusíte, je to pouze na vaší chuti)
olej
pánvičku:d
(nejak se mi povedlo tam nedát banán:/)



Postup:

Všechny ingredience až na pánvičku a olej smícháme dohromady. Pokud to bude moc husté přidáme mléko, pokud řidké, přidáme vločky. (doporučuji na míchání ingrediencí použít mixér)

 Ano, mám to i s ocáskem:)

 Kdo má rád zakysanou smetanu, může si jí tam přidat a posypat vanilkovým cukrem:)

Snad se vám článek líbil a já vám udělala alespoň malinké chutě:) Dolů do komentů mi napište něco hezkého:) a třeba jestli jste tento recept zkusili a jak to dopadlo:-))
Mějte se kráásně a skládejte básně:)

Eliška









2 komentáře: