28. dubna 2015

Spring HAUL

Konečně už je venku teplo a nemusíme nosit čepice, zimní bundy, rukavice,.. Už jenom necelé dva měsíce a je tu léto! (myslím, že to tak vychází).
V tohle ohledu jsem taková ta typická holka, prostě shopaholicka<3 Miluju nakupování a navíc, když jsou to nákupy na jaro nebo léto, omg! To je prostě bomba!!!
Určitě to nebyli první ani poslední jarní (letní) nákupy, ale tak dám vám sem nějaké to oblečení co jsem si za poslední cca 2 měsíce koupila:)) Ano správně, pouze oblečení:) Kosmetiku jsem nějak vynechala, nic mi nedochází a všeho mám dost:-) Konec okecávání, jdeme na toooo!!!


Tady jsem se snažila všechno vyskládat, nic moc to nevypadá, ale opravdu mi trvalo asi hodinu to nějak "srovnat" :D


obchod: Cropp
cena: 199Kč




Snažila jsem se vyfotit co je na tom "X" ale moc se nezadařilo:((( Jsou tam kytičky a mě to příjde jako mořský svět. Ano, mám bujnou fantazii:-)))



obchod: Takko fashion
cena: 199Kč



obchod: Gate
cena: 398Kč


 Opět detail:)


Tadáááá, na zádech mají "díru" a to se mi strašně líbí:-)



obchod: Gate
cena: (nevím to jistě) 399Kč




NEDOPRUČUJI, JSOU STRAŠNĚ DLOUHÉ A NEJSOU VŮBEC PĚKNÉ!!!

obchod: Gate
cena: 69Kč







Obchod: Vietnamci:d

cena: 159Kč




Obchod: Sportisimo
cena: 199Kč




obchod: Cropp
cena: 599Kč



B O N U S O V É   F O T K Y ! ! ! :D
prostě se sem připletli no, ale tak to snad nikomu neva:)

byla ještě zima, tak tam jsou ty kytky, venku by být nemohli:d





stal se ze mě bubák, noaco.


Jeeeeeee, tak snad se ti můj článek líbil:) Moc mě potěší když něco zanecháš v komentářích a zmíníš co by jsi na naší tvorbě vylepšil/a, změnil/a a tak dále:)
Měj se krásně a zpívej básně!!!<52113562345

5 komentářů:

  1. pekný nákup :) aj ja som si prednedávnom kúpila plavky, ale z Croppu :)
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju moc:) Taky jsem tam na ně koukala a měli je tam fakt pěkný:))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ty šaty a tričko s x :)

    OdpovědětVymazat
  4. pěkně jsi si nakoupila, mě nejvíc zaujali plavky :-)

    Ráda bych tě pozvala na svůj blog
    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat