27. dubna 2015

England and all around

Ahoj!
Ta konečně jsem se dokopala k tomu napsat tento článek.Vím už je to 14 dní. Chtěla jsem mu dát trošinku originální název a tak vzniklo Anglie a vše okolo. Jedná se o to že sem hodím nějaké fotky a k tomu vám něco napíšu.




Začneme takovými typickými anglickými fotkami. Červený autobus a telefonní budky. Asi to co chce zahlédnout každý kdo v Anglii byl. Tedy alespoň já jsem chtěla, no.




                                                                          



Ruské kolo a kousek z centra Manchesteru.
Taky jste se u té černobílé fotky vžili do takové staré doby. Mě přijde jako by ji někdo vytáhl ze šuplíku třeba po 50 letech. Nechci se chválit, ale moc se mi líbí.





Ještě jedna z centra Manchesteru. Musím se přiznat já sama jsem na sebe kvůli této fotce hrdá. Prostě mi to úplně připomíná Anglii.






                                                



Tak a to jsou snad poslední dvě fotky z centra Manchesteru. To ruské kolo bylo opravdu moc krásné. A ta druhá fotka, přijde mi jak vystřižená z nějakého časopisu.



Taky jsme navštívili jedno malé, ale krásné městečko Southport. A ano na téhle fotce jsem jáá!

V Southportu je také moře, ale musím prozradit že pěkně špinavé.
A druhá fotografie je pořízena z botanické zahradě v již zmíněném městě. 



 Tak tohle jsou ještě dvě fotky ze Southportu, ta s těmi vlaječkami je fakt boží. A ta druhá fotka je jen nějaká náhodná budova.




A jako poslední jsem zvolila všem jistě známý Primark. Jsme na blog a tak musím něco trochu do módy.








Doufám že se vám tento článek líbil, já jsem si s ním totiž docela vyhrála.
S láskou Carrie♥

Žádné komentáře:

Okomentovat