12. dubna 2015

My hair and everything around.


Hello friends, konečně je tu nový článek!
Mám toho těď strašně moc, vůbec nestíhám a únava na mě leze každou chvíly. Za půl hodinky jedu na trénink takže toho zase prdlajs stihnu. Ale to je fuk. Jelikož mám vlasy jako ovečka tak si je žehlím, napadlo mě že bych o  tom mohla udělat článek. Určitě se najde někdo kdo má stejný problém jako já a tak vám sem vypíšu různé typy atd.


Většina holek, které mají přírodně rovné vlasy by si přály vlnité nebo kudrnaté a ty děvčata, které ty vlasy mají, by zase chtěly rovné. Vždycky chceme to co nemáme, no není to tak? Někdy si říkám, jak mám boží vlasy, ale jsou zase dny kdy se probudím a némužu uvěřit tomu, co se mi přes noc vytvořilo na hlavě.

(omlouvám se za kvalitu, ale je to stažené z facebooku)

Pokud chceme, aby naše vlasy byly zdravé, musíme vynechat žehličku, kůlmu, fén, barvení,.. Pro někoho je to možná hračka, ale já už si život bez žehličky představit nedokážu. Každé ráno musím stávat o půl hodiny dřív a ještě k tomu si ničím vlasy. A nějaké připravky proti žehlení jsou naprosto k ničemu:// Jediné co mi přijde jako dobrý, je šampon na zničené vlasy. Ten si určitě kupte, pokud máte stejný nebo podobný problém jako já.

 mám nádherně roztřepené konečky..

Jednou jsem se střašně zajímala o růst vlasů, jestly je možné ho urychlit nebo ne. Nechci teď někoho zklamat, ale růst vlasů se umožnit nedá.  ano, někdo psal, že když budu pít jenom vodu tak mi vlasy porostou rychleji, ale když jsem to zkusila rostly pořád stejně pomalu. Nebo mě to alespoń přijde jako pomalý růst.

Takto vypadají vlasy docela zdravé, ale něvěřte tomu.

Jenom jsem tímto článkem chtěla říct, že každá máme nějaké vlasy a měly by jsme za ně být rády i když nejsme. Já už se taky odnaučím denně používat žehličku, protože mi to ty vlasy opravdu ničí a kdo nechce mít krásné zdravé vlasy že? snad se vám můj článek líbil a přeji krásnou neděli:))

Eliiiiiiiii

Žádné komentáře:

Okomentovat