13. dubna 2015

Photographer? no.


Ahojdaaaaa, tak mě napadlo, že bych mohla napsat takový ten random článek. Každopádně vůbec nevím jak bych ho totiž pojmenovala. Strašně ráda fotím, ale neřekla bych že mám na to extra talent. Dám vám sem pár fotek co jsem cca za poslední měsíc nafotila:)

Nejraději fotím věci, které jen tak někoho nenapadnou, jednoduše řečeno se snažím být originální. Takže jestly se vám moje tvorba fotek nebude líbit, třeba tu pochytíte alespoň nějakou inspiraci!:) A hoďte mi do komentářů svůj instagram, ráda se podívám:) follow me on instagram - basically_elii





 Tato fotka není vůbec ničím zajímavá, ale já jsem ji fotila ze svého pokoje, který je ve druhém patře a tak mě zajímalo jak to bude vypadat!:)



 It´s me :-))
(ten domeček pro panenky prosím ignorujte, je mojí mladší ségry :d)



Nejsou to moc zajímavé fotky, ale každý v nich uvidí něco jiného a o to právě jde. V každé fotce je jiný příběh a jak už jsem na začátku zmiňovala nejsem dobrý fotograf xD 

Mějte se krásně a skládejte básně Eliškaaaaa<33

3 komentáře: