15. března 2015

Info

Ahoj všichni!

Jak už jste si asi všimli už delší dobu nebyl na našem blogu článek. Chtěla bych vám říct že mě blogování opravdu baví a moc mě mrzí když pak tak dlouhou dobu článek není. Opravdu jsem se snažila aby články byli, ale když už jsem pak něco vymyslela, napsala to, bylo to divné, bylo to takové nucené, nebo mi to alespoň tak přišlo.
Od této chvíle mám v plánu psát článek alespoň jednou za týden, tak doufám že mi to vydrží. No, teď zatím pár nápadů mám. Moc ráda bych dělala outfity, ale nemám nikoho kdo by je se mnou nafotil. To bude asi tak vše co jsem Vám chtěla zdělit a budu moc ráda pokud náš blog navštívíte znovu!

PS: Hrozně moc děkujeme za 1000 zoobrazení blogu, není to převratné číslo ale moc nás to potěšilo♥
 
                                                                             Hezký zbytek dne!
                                                                                                 S láskou Carrie♥

Žádné komentáře:

Okomentovat