20. března 2015

Favorite outfit

Ahoj všichni!:)

Dneska tu mám pro vás jeden odlehčenější článek na téma OBLÍBENÝ OUTFIT, v těchto, teď už docela jarních dnech ho mám opravdu ráda:) Už jsem si vyslechla že jsem jako farmář, nebo jestli si nechci ty kalhoty dát ještě výš, ale stejně mě tento outfit neomrzí!

Kalhoty F&F, košile CROPP, džínová bunda TIMEOUT, pásek NEW YORKER, šátek a botky VIETNAMCI







A nakonec jedna bláznivá fotka!
Mějte se krásně!
Carrie♥

6 komentářů:

  1. Jéé to ti moc slušíí :) dobrá kombinace:)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý outfit. Mě jen trochu ruší ten šátek, možná bych volila výrazný náhrdelník. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvam se za pozdni odpoved:/ Ja jsem si prave kombinaci te kosile a satku zamilovala i kdyz musim zminit ze uz jsem po nejakem nahrdelniku pokukovala :)
      Carrie♥

      Vymazat