16. února 2015

Deep článek.

Ahoj krásky! Není to zase až tak dlouhá doba co nevyšel článek ode mě, ale řekla jsem si že takhle to nejde a něco napsat musím. Pravda je taková, že teď toho mám opravdu hodně, ale hlavně jsem vůbec neměla chuť na psaní a kdybych už teda něco napsala nemělo by to hlavu ani patu. Vyšla by z toho totální pitomost. Nevěděla jsem ani co psát, neměla jsem žádné nápady takže jestli máte nějaké nesplněné přání hnedka ho napište do komentáře :-)


Absolutně jsem nebyla a pořád nejsem spokojená se svým vysvědčením, nebylo zase až tak moc špatné, ale přála jsem si vyznamenání. Celý rok se učím, opravdu se učím a pak nemám ani to vyznamenání.. Proto se teď hodně soustředím na známky. Kamarády dávám stranou a jak se říká "o kamarádství musíte pečovat" takže tento týden mám opravdu nabitý. Snažím se všechno dohnat takže zítra jdeme s Carrie ven ( určitě se pokusíme udělat nějaké fotky, takže se těšte :dd ) dlouho jsme se neviděli a za sebe říkám, že mi delfínek chybí <33 ve středu jdu s kamarádkou na bruslák takže se taky těším a ve čtvrtek se snažím taky napravit jedno kamaradství. Několikrát jsem něco odsouhlasila a pak to rušila, protože jsem nic nestíhala. Teď se to změní!!

btw. mám totálně zavirovanej mobil takže mi tam nefunguje SHAZAM -_- (aplikace na písničky) takže jestli někomu funguje zjistěte mi prosím na tomhle úžasném Tumblru jak se jmenujou ty první dvě písničky, děkujuuu moc <3 differentshitz Jestli znáte skvělou youtuberku Anittku (Anitta Ball) tak tadyto je její Tumblr :)

Jdu se učit, něco dobrého sníst a pak si pustím nějaký film, protože se cítím fakt mizerně. Nejsem farmář, ale krávy vidím každý den a to se teď na mě výrazně poznamenalo! tak znáte takové ty holčičí teenagerské problémy a deep nálady, škola, učení, puberta, rodiče, kluci, kamarádi,.. Někdy lituji moje kamarády a rodiče, že musí být v mé přítomnosti, protože dokážu být opravdu fůrie a to není moc hezké. Takže jestli to teď čte někdo kdo mě zná, ať se mě nesnaží našvat, nedopadlo by to dobře natož teď s mojí deep mood__

Tohle psaní bylo o ničem, ale tak jestli se vám tenhle "styl" líbí dejte mi vědět:)) A za každou dobrou radu na zlepšení nálady budu opravdu vděčná :--)

  
Deep náladová Eliiiiiiiiii

Žádné komentáře:

Okomentovat