6. února 2015

TOP 10 January

Ahojda!

Vítám tě u nového článku krásko (krasavci?:d), dneska to bude zase TOP 10, tyjoo, tak rychle to od té prosincové uteklo. Konečně po vysvědčení, jaké u Vás bylo?:O Já jsem se svým moc spokojená:) 
Tak a teď už na dnešní článek:)

1- KOSMETIKA
Nejvíc by se sem hodil zase balzám na rty, ale chci to trochu obměnit a proto lednovou topkou volím něco jiného. Jedná se o tento skvělý deodorant od Garnieru. Je to krémový deodorant, a podle mě i dost účinný. Můžu jedině doporučit!
                                           



2- PÍSNIČKA
Tak pro tento článek jsem vybrala takovou hodně energickou písničku, jestli se to tak dá říct. Vybrala jsem písničku Aronchupa - I'm an albatraos.


3- JÍDLO
Asi to není nic moc zajímavého, ale já jsem na tom teď docela ujížděla, řeč je rýžových chlebíčcích. Mě to opravdu moc chutná, a bonus je že toho nemusíte sníst mnoho a máte plný žaludek.

                                             

4- OBCHOD
Poslední dobou jsme s kamarádkou hodně navštěvovali obchody v našem městě, a věřte že jich tu moc není. A hodně jsme chodily do drogérií, takže jsem si jako top obchod za tento měsíc nevybrala určitý obchod, ale vzala bych to obecně a to jako drogerie.
                                            

5- OBLEČENÍ
Tak tady jsem se rozmýšlela docela dlouho, a vůbec se nemohla rozhodnou co sem mám dát. A nakonec jsem se rozhodla pro tuhle super roztomilou mikinu. Jediné co je pro mě trochu nepraktické, protože jsem prasátko je to, že je bílá takže si ji můžu vzít tak dvakrát a pak ji zase hodit do špinavého prádla. 
                                                 

6- APLIKACE
Pro tuhle TOP 10 jsem se rozhodla vybrat aplikaci WE  IT.  Je to aplikace s obrázky, které si můžete rovnou uložit. Myslím že tam obrázky můžete i přidávat, ale to já jsem nikdy nezkoušela. Většina obrázků je opravdu nádherná. A pro tento měsíc jsem ji vybrala kvůli tomu že pokaždé když jsem se nudila tak jsem na ni najela.
                                                   Untitled

7- ČINNOST
Tenhle měsíc jsem si jako TOP činnost vybrala lyžování, byli jsme totiž na horách. Lyžování mě opravdu moc baví, ale že bych byla nějaký super sjezdař tak to se opravdu říct nedá:D

Není to moje fotka.
                                                          

8- TELEVIZNÍ POŘAD (FILM, SERIÁL)
Tak tenhle měsíc jsem vybrala film DEAR JOHN, je fakt krásný. A dojemný, takže kdo nemáte rád dojáky tak tohle teda není nic pro vás:D
                                                  
9- SLADKOST
Nevím jestli je to sladkost, ale rozhodla jsem se to sem zařadit, vybrala jsem si čokoládová brčka do mléka. Pro mě, jako pro líného člověka je to super, vzít brčko, mléko a hotovo!

                                                        
10- RANDOM
Jako random jsem si vybrala hory, tenhle měsíc (jak už možná víte) jsem byla týden na horách a moc si to užila. Ten sníh tam patří tak nějak lépe než tady k nám do nížin, a hlavně je ho tam víc!

Není to moje fotka.
Chci se moc omluvit, že fotky nejsou moje ale opravdu jsem neměla moc času a jsem ráda že jsem článek vůbec vydala:)
                                                                  Mějte se krásně a užívejte si zimní dny!
                                                                                                Carrie♥

                                                   

Žádné komentáře:

Okomentovat