7. února 2015

Pastel colors


 Ahoj všichni!



Jelikož začal víkend tam mám konečně čas napsat nějaké články. Rozhodla jsem se napsat článek o pastelových barvách.. Já nemám pastelové barvy ve svém šatníku snad žádné, ale mám v plánu to změnit. Já mám tedy v plánu změnit celý svůj šatník, ale tak uvidíme jak se to bude postupně vyvíjet. Teď už ale na dnešní článek!

                                           



Mě osobně se pastelové barvy líbí moc, jsou nevýrazné a to je pro mě to pravé. Mám dny kdy si vezmu svítivé oblečení udělám vysoký culík a nasadím krásný úsměv, jenže tyhle dny přicházejí tak jednou do měsíce a zbytek měsíce chodím oblečená tak normálně, ale proč to nezměnit? Líbí se mi že v pastelových barvách nejsem tak výrazná, ale přesto jsem barevná.

                                      
Tak tyhle laky od essie jsou fakt pecka, já totiž nemusím moc výrazné nehty ale tyhle by byli opravdu super a asi se po nějakém pastelovém laku podívám v drogerii.


                                               
Tyhle boty asi nejsou pro každého, ale pro mě jsou naprosto božské. Jsou tedy pěkně vysoké, ale ta kombinace barev, úplně si je představuji třeba k černým šatům:)

                                                
Vidět tuto mikinu někde v obchodě tak ji tam rozhodně nemůžu nechat. Riflové kraťasy, bílé tílko a tahle mikina. Že já takhle ráno nepřemýšlím u skříně:D Ten ombré efekt tomu ještě dodává trochu šmrnc.

                                           
Tahle sukně je tak dokonalá! Ta barva je opravdu super a ty kytičky tomu zase dodávají něco navíc. Líbí se mi mnohem víc než jen nějaká jednobarevná.

                                       
100 % vím že ty kalhoty potřebuji. Jsou skvělé, něco odlišného od toho džínového stereotypu a já takové ve skříni ještě nemám.

                                              
Miluji mint green barvu a na tomto baťůžku je fakt krásná. Vím že tyto batohy se nelíbí všem, ale mě opravdu ano!

                                       A jak to máte s pastelovými barvami vy?
                                                                                        Krásný zbytek dne!
                                                                                                                 Carrie♥



6 komentářů:

  1. Pastelové barvy se mi líbí! Hezky vytvořený článek a skvěle vybrané fotky!:)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezky sladěný článek, mám ráda pastelové barvy. (I když jsem je začla nosit až v poslední době) Hrozně se mi líbí ty kalhoty a sukně, brala bych je všema deseti :3

    Fantasy is my weapon

    OdpovědětVymazat
  3. Také bych je brala všemi deseti! A jinak děkuji😊 Carrie❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Pastelové barvy jsou skvělé... :-) Miluji tyhle barvy.. ty laky jsou pěkně laděné, ale nejvíc mě dostaly ty boty.. :)

    Krásný článek :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat