13. února 2015

Red velvet cupcakes



Ahoj všichni!


Jelikož už v sobotu je tu tedy ten Valentýn tak jsem se se rozhodla že na našem blogu taky přibide nějaký ten článek s valentýnskou tématikou. Myslím že na tyto takzvané red velvet cupcakes je na internetu plno receptů, ale i tak jsem si řekla že není špatné napsat další.






Potřebné ingredience:
TĚSTO
125g hladké mouky
1 lžíce kakaa
půl lžičky prášku do pečiva
půl lžičky soli
57 g másla pokojové teploty
150 g cukru krupice
1 velké vejce
1 lžička vanilkového extraktu
120 ml podmáslí
červené potravinářské barvivo
1 lžička octa
1/2 lžičky jedlé sody

KRÉM
Já jsem dělala krém takový pudinkový a myslím že to nebyl moc dobrý nápad. No ono pudinkový krém by nebyl nic špatného, ale né v mém podání. Pokud by jste chtěl někdo něco podobného tak jsem udělala hodně hustý pudink (hrnek mléka-celý sáček pudinku) potom jsem tam zašlehala trochu másla a dala ztužovač šlehačky a chutnalo to fakt skvěle, jen ta konzistence nic moc no.

Nakonec jsem cupcakes ještě posypala barevnými srdíčky a moc se mi to líbilo, ale říkala jsem si že jsem krém mohla ještě obarvit na růžovo ale pak už se mi do toho nechtělo a tak a nechala jsem to takhle a podle mě to nedopadlo vůbec špatně!:)
                                                            Mějte se krásně a skládejte básně!
                                                                                                                  Carrie♥

4 komentáře: